+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????

خالکوبی

آقای گنست نیز با خالکوبی اش سوژه رسانه ها شده است.او با خالکوبی احمقانه اش، خودش را شبیه به یک اسکلیت متحرک کرده است.

خالکوبی

جولیا گینوز که به عنوان بانوی مصور شناخته می شود یکی از خالکوبی ترین خانم های دنیاست.گویا دلیل خالکوبی او پوشاندن تاول های بدنش است که به دلیل یک بیماری نادر ایجاد می شوند و قابل درمان نیز نیستند.

سوراخ ترین زن جهان

و اما سوراخ ترین انسان دنیا هم در لیست ما خودنمایی می کند.الین دیویدسون با خالکوبی های زیاد بدنش و به خصوص ۲۵۰۰ سوراخ در بدنش قیافه بسیار مضحکی پیدا کرده است.وزن فلزات و گوشواره های اویزان به بدنش حدود ۳ کیلوگرم است.او در ادینبورگ زندگی می کند و از رفتن به محل زندگی اش که برزیل است خودداری می کند.

خالکوبی وحشتناک

کلا کاوای حدود ۶۷ سوراخ در بدنش دارد و ۷۵ درصد بدنش را خالکوبی کرده است.با اسفاده از ایمپلنت سیلیکونهایی که روی بدنش دارد، برجستگی های عجیبی را به وجود آورده است.شاید چندش آورترین شخص لیست ما باشد!

مرد عجیب

قطعا احمقانه ترین شکل ممکن لیست ما را همین شخص دارد.او بیش از اینکه رکورد خالکوبی را داشته باشد، رکورد سوراخ های عجیب و بزرگ بر روی بدنش بیشتر چشم گیر هستند.

مرد شیطان پرست

این مرد عجیب مرد مارمولکی نامیده می شود او در سال ۱۹۷۲به دنیا آمده است.اوتمام بدنش را شبیه به پوست مارمولک خالکوبی کرده است.البته حماقت او فراتر از این حرفا است به گونه ای که زبانش را به دو نیم تقسیم کرده است و شبیه به نیش مار شده است.او اولین فردی است که زبانش را به این شکل در آورده است.

خالکوبی عجیب

اما وقتی بحث رو کم کنی در میان باشد کار از این هم بدتر می شود.این شخص حتی درون سوراخهای گوش و حتی روی لثه هایش را هم خالکوبی کرده است.جالب اینکه او از برترین هنرمندان نقاش برای خالکوبی هایش استفاده کرده است.بیش از ۱۰۰۰ ساعت کار هنمرندانه بر روی پوست او انجام گرفته است!!

زن عجیب

زن عجیب

زن عجیب

 و اما آخرین نفر لیست ما!

دنیس انور پا را فراتر از خالکوبی گذاشته است.او با چندین عمل زیبایی بر روی گونه ها، دهان و دندان، چشمها و …. خود را شبیه به یک ببر کرده است.حتی سبیل هم برای خودش کاشته تا مبادا کسی او را با انسان اشتباه بگیرد!

او ه جزو یک قبیله آمریکایی است معتقد است که ببر برای قبیله اش حیوانی با ارزش است و دلیل علاقه او به ببر نیز همین است!

به هر حال حماقت بشر همچنان ادامه دارد……

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 257
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 1836
بازدید کل : 117776
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1